BREKI 2011.09.17. 21:42

Every day, Every time, Drink a beer, Make a wine!

 

 

A címben szereplő mondat hangzott el, mikor csütörtök délután, angol túristák éppen borokat kóstoltak a Demeter pincészetben, én pedig egyszer csak egy doboz sörrel a kezemben, oda köszöntem nekik. 

- Good evening!

Látszólag sokkolta őket a látvány és az egyik dzsentlmen kérdést intézett felém.

- Beer?

Erre én csak azt mondtam neki.

- Every day, every time, drink a beer, make a wine! The secret to making good wine!

A siker nem maradt el, nem is maradhatott el, mert ezt a mondatfüzért gondolkodás nélkül, séróból kentem ki nekik, mint az utolsó csepp mézet a vajas kenyérre, egyenesen a társaság közepibe!
Ezek után dolgomra siettem, mert a váratlan szeptemberi hőségben könnyebben ecetesedik és törik be a must, ami a végeredmény szempontjából semmi jót nem jelent.

 

 

 

Címkék:bor Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://nadi.blog.hu/api/trackback/id/tr223234918

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása